28 wrz 2015

Jesienna playlista

Jesień rozgościła się na dobre (z czego niezmiernie się cieszę)! A skoro jesień, to czas skompletować swoją jesienną playlistę. To ona będzie towarzyszyła mi w czasie jesiennych wieczorów, dlatego zadbałam o szczyptę melancholii.
Jesień to wyjątkowa pora roku. Ze świecą szukać osoby, której ten czas nie kojarzy się z długimi wieczorami, ciepłą herbatką, pachnącymi świecami i grubymi książkami. Wisienką na torcie, jeżeli chodzi o te milutkie wieczory, jest oczywiście dobra muzyka! Poniższa playlista wspaniale dopełni całości, nadaje się jako tło do czytania, rozmowy, czy relaksującej kąpieli.
Cała playlista

6 komentarzy:

  1. Wspaniale, w końcu ktoś trafił w mój gust muzyczny! Racja- playlista idealna na jesienne, długie wieczory ^^
    pozdrawiam!
    aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój gust muzyczny. :)
    Ps. Prześliczny design :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudooowna, bardzo klimatyczna. Tak samo jak Twój blog! Będę tu na pewno zaglądać

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam nic, kompletnie, ale w sumie sobie przesłucham, bo dzisiaj czuję się bardzo jesiennie z tym zapchanym nosem i herbatką :D ślicznie tutaj u Ciebie! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w jesienne wieczory lubię posłuchać utworów np. Julii Stone, pewnie już ją słyszałaś, a jeśli nie to serdecznie polecam, myślę, że może Ci się spodobać. :)

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń